Thursday, August 04, 2005

第七集去 Harry Potter家鄉London食傳統英國菜



今集餐廳介紹同Harry Potter無關嘅 Porters English Restaurant食傳統英國菜,並教煮傳統英國羊肉批
  • 即時收聽第七集

  • 音樂播放:M7 嘅 Blue Blue Summer
  • M7官方網站

  • 音樂提供:Pod Safe Music Network
  • http://img222.imageshack.us/img222/3368/20321823019301156566737tb0.png http://img201.imageshack.us/img201/5241/hkpodcastbx5kj3.png Podcasting News add to my PodNova Subscribe in Rojo

    3 Comments:

    Blogger Nagaki said...

    Hahahaha!

    多謝你幫我賣廣告! :)

    Nagaki

    11:22 PM  
    Anonymous Anonymous said...

    喂﹗我從未聽過podcast﹐你呢個podcast係我第一個聽的podcast。初頭download時以為係某些扮識食人無所是事而錄﹐但你居然係有飲食業經驗﹐咁就可靠好多﹗家下聽得兩集﹐都覺得幾好。

    聽過呢集我有小小野想更正你。就係英國本土人所謂bangers﹐其實就係肉腸咁解﹐無你所講又血又鴨咁大陣仗。另外如果你買到 mint sauce 就無謂用 mint jelly 啦﹐勁味得多﹗馬莎有出 mint sauce with balsamic vinegar﹐係我試過我覺得最好味。(不過我只係認識英國牌子﹐美國/香港可能有其他較好牌子我就唔知啦﹗)

    你果種教人分辨蛋新唔新鮮方法講錯啦。你用水喉水就得﹐唔駛用salt。新鮮蛋會沉 - 蛋剛剛生出來﹐水分未有機會揮發﹐最適合做太陽蛋因為新鮮蛋的蛋黃會比較挺身。舊蛋因為氣泡大所以會 float﹐用來做 boiled eggs / egg salad 就最好﹐因為蛋的 size 細左﹐蛋殼同蛋衣之間多左位﹐蛋殼容易除出離﹐唔怕整花。

    重有﹐你下次講英國其實可以講下咖哩。因為六十年代有大批印度同巴基斯坦人移民英國﹐現在英國所有大城市都咖哩館林立﹐Birmingham 更有 Curry Mile。

    8:34 AM  
    Anonymous Anonymous said...

    I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
    »

    5:44 AM  

    Post a Comment

    << Home